dc.contributor.author |
Семенова, Олена Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-11T14:04:00Z |
|
dc.date.available |
2019-02-11T14:04:00Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Семенова О. В. Педагогічне моделювання: функції та складові / О. В. Семенова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Бердянськ : ФОП Ткачук О. В., 2015. – Вип. 3. – С. 299-304. |
uk |
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10400 |
|
dc.description.abstract |
В статті проаналізовано та визначено поняття «педагогічне моделювання». Розглянуто та представлено різні види моделей та педагогічних моделей зокрема. З’ясовано вимоги, які висуваються при моделюванні педагогічної системи, а також визначено етапи процесу моделювання. Встановлено, що педагогічне моделювання розглядається як цілісна система, яка має складові частини – компоненти, елементи, підсистеми. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Бердянськ : ФОП Ткачук О. В. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК.37.011; |
|
dc.subject |
модель |
uk |
dc.subject |
моделювання |
uk |
dc.subject |
педагогічне моделювання |
uk |
dc.subject |
види моделей |
uk |
dc.subject |
об’єкти педагогічного моделювання |
uk |
dc.title |
Педагогічне моделювання: функції та складові |
uk |
dc.type |
Article |
uk |