00 DSpace/Manakin Repository

Інтегративна роль композиції у фаховій підготовці вчителя образотворчого мистецтва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семенова, Олена Віталіївна
dc.date.accessioned 2019-02-13T06:44:33Z
dc.date.available 2019-02-13T06:44:33Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Семенова О. В. Інтегративна роль композиції у фаховій підготовці вчителя образотворчого мистецтва / О. В. Семенова // Наука і освіта. – 2016. – №. 6. – С. 111-115. uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10412
dc.description.abstract У статті проаналізовано теоретичні аспекти інтегрованого навчання використовуючи аналітичний та синтезуючий методи дослідження розглянуто поняття «композиція» в різних видах мистецтва. Зокрема, у музиці, хореографії, літературі, мистецтвознавстві. З’ясовано, що даний термін означає поєднання частин в ціле, неподільне. Визначено, що композиція, як навчальний предмет інтегрує в собі загальні та специфічні особливості побудови художнього твору. Крім того, досліджено поняття «композиція» в різних жанрах образотворчого мистецтва: декоративно-прикладному, дизайні, малюнку, живописі. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського uk
dc.relation.ispartofseries УДК.371.134:7.012;
dc.subject композиція uk
dc.subject інтеграція uk
dc.subject вчитель образотворчого мистецтва. uk
dc.title Інтегративна роль композиції у фаховій підготовці вчителя образотворчого мистецтва uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу