DSpace Repository

Інтегративна роль композиції у фаховій підготовці вчителя образотворчого мистецтва

Show simple item record

dc.contributor.author Семенова, Олена Віталіївна
dc.date.accessioned 2019-02-13T06:44:33Z
dc.date.available 2019-02-13T06:44:33Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Семенова О. В. Інтегративна роль композиції у фаховій підготовці вчителя образотворчого мистецтва / О. В. Семенова // Наука і освіта. – 2016. – №. 6. – С. 111-115. uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10412
dc.description.abstract У статті проаналізовано теоретичні аспекти інтегрованого навчання використовуючи аналітичний та синтезуючий методи дослідження розглянуто поняття «композиція» в різних видах мистецтва. Зокрема, у музиці, хореографії, літературі, мистецтвознавстві. З’ясовано, що даний термін означає поєднання частин в ціле, неподільне. Визначено, що композиція, як навчальний предмет інтегрує в собі загальні та специфічні особливості побудови художнього твору. Крім того, досліджено поняття «композиція» в різних жанрах образотворчого мистецтва: декоративно-прикладному, дизайні, малюнку, живописі. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського uk
dc.relation.ispartofseries УДК.371.134:7.012;
dc.subject композиція uk
dc.subject інтеграція uk
dc.subject вчитель образотворчого мистецтва. uk
dc.title Інтегративна роль композиції у фаховій підготовці вчителя образотворчого мистецтва uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account