DSpace Repository

Спостереження як ефективний метод педагогічного дослідження

Show simple item record

dc.contributor.author Бербец, Тетяна Миколаївна
dc.contributor.author Халлієв, Какагелді
dc.contributor.author Есенов, Хамірад
dc.date.accessioned 2019-02-13T07:42:22Z
dc.date.available 2019-02-13T07:42:22Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бербец Т. Спостереження як ефективний метод педагогічного дослідження / Т. Бербец, К. Халлієв, Х. Есенов // Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру: міждисциплінарний науковий збірник. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип.2, Ч. І. –С. 20-26. uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10413
dc.description.abstract У статті проаналізовано та уточнено значення методу педагогічного спостереження у процесі педагогічного дослідження. Охарактеризовано переваги та типові недоліки у застосуванні спостереження в дослідженнях освітнього процесу. Розкрито основні принципи його проведення. Також проаналізовано особливості застосування спостереження в науково-дослідній роботі. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ВПЦ "Візаві" uk
dc.subject метод uk
dc.subject метод наукового дослідження uk
dc.subject педагогічне дослідження uk
dc.subject педагогічне спостереження uk
dc.title Спостереження як ефективний метод педагогічного дослідження uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account