dc.contributor.author |
Семенова, Олена Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-13T12:23:34Z |
|
dc.date.available |
2019-02-13T12:23:34Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Семенова О. В. Критерії та показники розвитку художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. В. Семенова / Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр. УДПУ імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ВПЦ Візаві, 2017. – Вип.. 16. – С. 169-175. |
uk |
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10417 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано дослідження науковців, які розглядали структуру та критерії різних груп компетентностей майбутніх вчителів: гуманітарно-художню, творчу, художню, композиційну, фахову тощо. Визначено дефініції: «крите́рій» та «показник» які складають структуру компонентів, що входять до художньо-творчої компетентності. На основі аналізу науково-педагогічних досліджень було визначено такі компоненти художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-особистісний та діяльнісно-рефлексивний.Зроблено висновок, що виокремлення даних критеріїв здійснено на основі структурного, системного та функціонального підходів і є доцільним при формуванні художньо-творчої компетентності. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ Візаві |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК. 371.134:74(07); |
|
dc.subject |
структура |
uk |
dc.subject |
критерій |
uk |
dc.subject |
показник |
uk |
dc.subject |
художньо-творча компетентність |
uk |
dc.subject |
мотиваційно-ціннісний |
uk |
dc.subject |
когнітивний |
uk |
dc.title |
Критерії та показники розвитку художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва |
uk |
dc.type |
Article |
uk |