00 DSpace/Manakin Repository

Критерії та показники розвитку художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семенова, Олена Віталіївна
dc.date.accessioned 2019-02-13T12:23:34Z
dc.date.available 2019-02-13T12:23:34Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Семенова О. В. Критерії та показники розвитку художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. В. Семенова / Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр. УДПУ імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ВПЦ Візаві, 2017. – Вип.. 16. – С. 169-175. uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10417
dc.description.abstract У статті проаналізовано дослідження науковців, які розглядали структуру та критерії різних груп компетентностей майбутніх вчителів: гуманітарно-художню, творчу, художню, композиційну, фахову тощо. Визначено дефініції: «крите́рій» та «показник» які складають структуру компонентів, що входять до художньо-творчої компетентності. На основі аналізу науково-педагогічних досліджень було визначено такі компоненти художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-особистісний та діяльнісно-рефлексивний.Зроблено висновок, що виокремлення даних критеріїв здійснено на основі структурного, системного та функціонального підходів і є доцільним при формуванні художньо-творчої компетентності. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Умань : ВПЦ Візаві uk
dc.relation.ispartofseries УДК. 371.134:74(07);
dc.subject структура uk
dc.subject критерій uk
dc.subject показник uk
dc.subject художньо-творча компетентність uk
dc.subject мотиваційно-ціннісний uk
dc.subject когнітивний uk
dc.title Критерії та показники розвитку художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу