DSpace Repository

Педагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва

Show simple item record

dc.contributor.author Семенова, Олена Віталіївна
dc.date.accessioned 2019-02-19T06:15:55Z
dc.date.available 2019-02-19T06:15:55Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Семенова О. В. Педагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. В. Семенова // Молодь і ринок. – 2016. – № 8 (139). – С. 160-164. uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10441
dc.description.abstract У статті розглянуто категоріально-поняттійний апарат педагогічних умов формування художньо творчої компетенції. З’ясовано, що для ефективного функціонування педагогічної моделі доцільно використовувати такі педагогічні умови: орієнтація на цінності художньої творчості, стимулювання художньо-творчої активності, збагачення художньо-творчого досвіду. Проведено теоретичний аналіз та визначено місце запропонованих педагогічних умов у практичній підготовці майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Молодь і ринок uk
dc.relation.ispartofseries УДК.371.134:74/07;
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject вчитель образотворчого мистецтва uk
dc.subject цінності художньої творчості uk
dc.title Педагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account