dc.contributor.author |
Семенова, Олена Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-19T06:15:55Z |
|
dc.date.available |
2019-02-19T06:15:55Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Семенова О. В. Педагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. В. Семенова // Молодь і ринок. – 2016. – № 8 (139). – С. 160-164. |
uk |
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10441 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто категоріально-поняттійний апарат педагогічних умов формування художньо творчої компетенції. З’ясовано, що для ефективного функціонування педагогічної моделі доцільно використовувати такі педагогічні умови: орієнтація на цінності художньої творчості, стимулювання художньо-творчої активності, збагачення художньо-творчого досвіду. Проведено теоретичний аналіз та визначено місце запропонованих педагогічних умов у практичній підготовці майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Молодь і ринок |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК.371.134:74/07; |
|
dc.subject |
педагогічні умови |
uk |
dc.subject |
вчитель образотворчого мистецтва |
uk |
dc.subject |
цінності художньої творчості |
uk |
dc.title |
Педагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва |
uk |
dc.type |
Article |
uk |