00 DSpace/Manakin Repository

Педагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семенова, Олена Віталіївна
dc.date.accessioned 2019-02-19T06:15:55Z
dc.date.available 2019-02-19T06:15:55Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Семенова О. В. Педагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. В. Семенова // Молодь і ринок. – 2016. – № 8 (139). – С. 160-164. uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10441
dc.description.abstract У статті розглянуто категоріально-поняттійний апарат педагогічних умов формування художньо творчої компетенції. З’ясовано, що для ефективного функціонування педагогічної моделі доцільно використовувати такі педагогічні умови: орієнтація на цінності художньої творчості, стимулювання художньо-творчої активності, збагачення художньо-творчого досвіду. Проведено теоретичний аналіз та визначено місце запропонованих педагогічних умов у практичній підготовці майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Молодь і ринок uk
dc.relation.ispartofseries УДК.371.134:74/07;
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject вчитель образотворчого мистецтва uk
dc.subject цінності художньої творчості uk
dc.title Педагогічні умови формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу