dc.contributor.author |
Семенова, Олена Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-20T07:11:12Z |
|
dc.date.available |
2019-02-20T07:11:12Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Семенова О. В. Формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва засобами композиції: автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук, спец.: 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / О. В. Семенова Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань, 2017. – 20 с. |
uk |
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10449 |
|
dc.description.abstract |
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, 2017.
У дисертації науково обґрунтовано теоретичні основи, з’ясовано сутність поняття художньо-творчої компетентності; визначено міждисциплінарний зміст категорії композиції, класифіковано її засоби у просторових мистецтвах і доведено їх визначальну роль у формуванні художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Розроблено структуру, критерії і показники художньо-творчої компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва та схарактеризовано її рівні. Обґрунтовано експериментальну модель формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва засобами композиції, що складається з нормативно-цільового, методологічного, процесуального, дидактико-змістового й результативного блоків. Її апробовано у вищих навчальних закладах у ході реалізації й емпіричної перевірки ефективності педагогічних умов щодо орієнтування студентів на цінності художньої творчості, стимулювання у них художньо-творчої активності й збагачення їхнього індивідуального художньо-творчого досвіду. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Видавництво "Науковий світ" |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 378:373.5.011.3-051](043.3); |
|
dc.subject |
компетентність |
uk |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk |
dc.subject |
художньо-творча компетентність |
uk |
dc.subject |
модель формування |
uk |
dc.subject |
майбутній учитель образотворчого мистецтва |
uk |
dc.subject |
композиція |
uk |
dc.subject |
засоби композиції |
uk |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ КОМПОЗИЦІЇ |
uk |
dc.type |
Synopsis |
uk |