dc.contributor.author |
Кремешна, Тетяна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-09T13:22:16Z |
|
dc.date.available |
2013-11-09T13:22:16Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1212 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається значення формування педагогічної
самоефективності в контексті євроінтеграції, аналізується вплив
професійної самоефективності педагога на його саморегуляцію та
вказуються можливі варіанти роботи зі студентами в напрямку формування
педагогічної самоефективності майбутнього вчителя музики європейського
рівня. |
uk |
dc.publisher |
Кривий Ріг КДПУ |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.147-322+378.14+378.126 |
|
dc.subject |
самоефективність, педагогічна самоефективність, рефлексія, рефлексивно-оцінне середовище, емоційна усталеність |
uk |
dc.title |
ПРОФЕСІЙНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |