dc.contributor.author |
Кремешна, Тетяна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-09T13:28:18Z |
|
dc.date.available |
2013-11-09T13:28:18Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1213 |
|
dc.description.abstract |
Проблема педагогічної самоефективності тісно пов’язана з проблемою
пошуку нових шляхів вдосконалення педагогічної діяльності. Враховуючи
практику педагогічної роботи й сучасні умови нашого буття, одним із
можливих і перспективних шляхів підвищення рівня професіоналізму та
конкурентоспроможності майбутнього педагога є підвищення його
педагогічної самоефективності. У статті розглядається проблема формування
педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики. Автор досліджує
сутність даного поняття, його роль у професійному становленні майбутніх
педагогів, визначає фактори та механізми її формування. |
uk |
dc.publisher |
НПУ імені М.П.Драгоманова |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.147-322+378.14+378.126 |
|
dc.subject |
професійна підготовка |
uk |
dc.subject |
педагогічна самоефективність |
|
dc.subject |
учитель загальноосвітньої школи |
|
dc.title |
ПЕДАГОГІЧНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ У СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |