00 DSpace/Manakin Repository

ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кремешна, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2013-11-09T14:09:41Z
dc.date.available 2013-11-09T14:09:41Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1220
dc.description.abstract Одним із можливих і перспективних шляхів підвищення рівня професіоналізму та конкурентоспроможності майбутнього педагога є підвищення його педагогічної самоефективності, яка виступає провідною регулятивною установкою особистості, впливає на регуляцію поведінки та мислення. У статті автор розглядає одну із основних складових професійної самоефективності майбутніх учителів музики, її місце та роль у процесі формування даного утворення. uk
dc.publisher Черкаський національний університет uk
dc.relation.ispartofseries УДК;378.147-322+378.14+378.126
dc.subject педагогічна самоефективність, професійна компетентність, учитель музики uk
dc.title ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу