Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кремешна, Тетяна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2013-11-09T14:09:41Z | |
dc.date.available | 2013-11-09T14:09:41Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1220 | |
dc.description.abstract | Одним із можливих і перспективних шляхів підвищення рівня професіоналізму та конкурентоспроможності майбутнього педагога є підвищення його педагогічної самоефективності, яка виступає провідною регулятивною установкою особистості, впливає на регуляцію поведінки та мислення. У статті автор розглядає одну із основних складових професійної самоефективності майбутніх учителів музики, її місце та роль у процесі формування даного утворення. | uk |
dc.publisher | Черкаський національний університет | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.147-322+378.14+378.126 | |
dc.subject | педагогічна самоефективність, професійна компетентність, учитель музики | uk |
dc.title | ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ | uk |
dc.type | Article | uk |