dc.contributor.author |
Кремешна, Тетяна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-09T14:09:41Z |
|
dc.date.available |
2013-11-09T14:09:41Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1220 |
|
dc.description.abstract |
Одним із можливих і перспективних шляхів
підвищення рівня професіоналізму та конкурентоспроможності майбутнього
педагога є підвищення його педагогічної самоефективності, яка виступає
провідною регулятивною установкою особистості, впливає на регуляцію
поведінки та мислення. У статті автор розглядає одну із основних складових професійної самоефективності майбутніх учителів музики, її місце та роль у процесі формування даного утворення. |
uk |
dc.publisher |
Черкаський національний університет |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.147-322+378.14+378.126 |
|
dc.subject |
педагогічна самоефективність, професійна компетентність, учитель музики |
uk |
dc.title |
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |