DSpace Repository

ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Show simple item record

dc.contributor.author Кремешна, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2013-11-09T14:09:41Z
dc.date.available 2013-11-09T14:09:41Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1220
dc.description.abstract Одним із можливих і перспективних шляхів підвищення рівня професіоналізму та конкурентоспроможності майбутнього педагога є підвищення його педагогічної самоефективності, яка виступає провідною регулятивною установкою особистості, впливає на регуляцію поведінки та мислення. У статті автор розглядає одну із основних складових професійної самоефективності майбутніх учителів музики, її місце та роль у процесі формування даного утворення. uk
dc.publisher Черкаський національний університет uk
dc.relation.ispartofseries УДК;378.147-322+378.14+378.126
dc.subject педагогічна самоефективність, професійна компетентність, учитель музики uk
dc.title ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account