dc.contributor.author |
Кремешна, Тетяна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-09T14:25:36Z |
|
dc.date.available |
2013-11-09T14:25:36Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-1604-95-6 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1221 |
|
dc.description.abstract |
Педагогічна самоефективність є однією з найбільш важливих сторін
професійної підготовки вчителя. Вона дозволяє продуктивно здійснювати
професійну діяльність, ефективно взаємодіяти з учнями та колегами,
отримувати задоволення від роботи.
У посібнику представлена програма спецкурсу «Педагогічна
самоефективність у становленні майбутніх учителів музики», методики
діагностики і тести для визначення рівнів професійної самоефективності
майбутніх педагогів-музикантів, корисні практичні завдання, ігри та вправи,
які сприяють формуванню педагогічної самоефективності, а також розвитку
професійної компетентності, мотивації на педагогічну діяльність, адекватної
самооцінки, емоційної усталеності майбутніх працівників у галузі музичної
освіти. Для викладачів та студентів педагогічних закладів освіти, вчителів
музики загальноосвітніх шкіл, аспірантів, а також для всіх, хто цікавиться
питаннями професійного розвитку особистості. |
uk |
dc.publisher |
Видавець "Сочінський" |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.02:378.12 |
|
dc.relation.ispartofseries |
ББК;74.580.2:74.580.42 |
|
dc.subject |
педагогічна самоефективність |
uk |
dc.subject |
структура педагогічної самоефективності |
|
dc.subject |
діагностика педагогічної самоефективності |
|
dc.subject |
технологія формування педагогічної самоефективності |
|
dc.title |
Педагогічна самоефективність: шлях до успішного викладання |
uk |
dc.type |
Tutorial |
uk |