00 DSpace/Manakin Repository

ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИТВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кремешна, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2013-11-09T14:39:55Z
dc.date.available 2013-11-09T14:39:55Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1223
dc.description.abstract Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського. – Одеса, 2008. У дисертації вперше досліджено проблему формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики; науково обґрунтовано сутність і структуру педагогічної самоефективності; визначено критерії: мотиваційно- оцінний; когнітивно-операційний; емоційно-регулятивний та рівні сформованості педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики; розроблено й експериментально апробовано модель організації та методичне забезпечення педагогічних умов (актуалізація ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до оволодіння педагогічною самоефективністю; створення рефлексивно-оцінного середовища в навчально-виховному процесі педагогічного коледжу; організація самовдосконалення майбутніх учителів музики в контексті формування професійної самоефективності) формування професійної самоефективності майбутніх учителів музики, методику діагностики ефективності означеного процесу. uk
dc.relation.ispartofseries УДК;378.145
dc.subject самоефективність uk
dc.subject педагогічна самоефективність
dc.subject компетентність
dc.subject рефлексивно-оцінне середовище
dc.subject самооцінка
dc.subject саморозвиток
dc.subject емоційна усталеність
dc.title ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИТВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ uk
dc.type Thesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу