dc.contributor.author |
Кремешна, Тетяна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-09T14:39:55Z |
|
dc.date.available |
2013-11-09T14:39:55Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1223 |
|
dc.description.abstract |
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі
спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. –
Південноукраїнський державний педагогічний університет імені
К.Д.Ушинського. – Одеса, 2008.
У дисертації вперше досліджено проблему формування педагогічної
самоефективності майбутніх учителів музики; науково обґрунтовано сутність і
структуру педагогічної самоефективності; визначено критерії: мотиваційно-
оцінний; когнітивно-операційний; емоційно-регулятивний та рівні
сформованості педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики;
розроблено й експериментально апробовано модель організації та методичне
забезпечення педагогічних умов (актуалізація ціннісного ставлення майбутніх
учителів музики до оволодіння педагогічною самоефективністю; створення
рефлексивно-оцінного середовища в навчально-виховному процесі
педагогічного коледжу; організація самовдосконалення майбутніх учителів
музики в контексті формування професійної самоефективності) формування
професійної самоефективності майбутніх учителів музики, методику
діагностики ефективності означеного процесу. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.145 |
|
dc.subject |
самоефективність |
uk |
dc.subject |
педагогічна самоефективність |
|
dc.subject |
компетентність |
|
dc.subject |
рефлексивно-оцінне середовище |
|
dc.subject |
самооцінка |
|
dc.subject |
саморозвиток |
|
dc.subject |
емоційна усталеність |
|
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИТВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ |
uk |
dc.type |
Thesis |
uk |