dc.contributor.author |
Куценко, Сергій Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-11T11:06:41Z |
|
dc.date.available |
2013-10-11T11:06:41Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/133 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається проблема формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії шляхом використання творчих завдань в процесі вивчення народно-сценічного танцю. Творчі завдання
аналізуються як специфічна форма подачі навчального матеріалу, основною метою якої є створення творчої ситуації, що вимагає активного опрацювання.
Народно-сценічний танець виступає основним засобом формування творчого
потенціалу студента-хореографа, а творчі завдання своєрідним каталізатором
прояву його творчих можливостей. Запропоновані значні для даного процесу їх
види та форми, які найефективніше впливатимуть на планомірне формування
основних складових творчого потенціалу майбутнього педагога-хореографа. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 371.134:793.3(07); |
|
dc.subject |
майбутній вчитель хореографії |
uk |
dc.subject |
народно-сценічний танець |
uk |
dc.subject |
творчий потенціал |
uk |
dc.subject |
творчі завдання |
uk |
dc.title |
Використання творчих завдань в процесі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії на заняттях народно-сценічного танцю |
uk |
dc.type |
Article |
uk |