DSpace Repository

Роль стилю діяльності педагога-хореографа в контексті аналізу системи Жак-Далькроза

Show simple item record

dc.contributor.author Андрощук, Людмила Михайлівна
dc.date.accessioned 2013-11-15T22:06:25Z
dc.date.available 2013-11-15T22:06:25Z
dc.date.issued 2013-06-25
dc.identifier.citation Андрощук Л.М. Роль стилю діяльності педагога-хореографа в контексті аналізу системи Жак-Далькроза / Андрощук Л.М. // Матеріали Міжнародного науково-практичного семінару «Техніка Жак-Далькроза як засіб творчого самовираження особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін» (25-26 червня 2013 року). – Умань:Візаві, 2013. – С. 5–7. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1573
dc.description.abstract В статті проаналізована система Е. Жак-Далькроза, в основі якої лежить ідея самопізнання та самореалізації особистості в мистецтві, яка відкриває нові грані процесу формування індивідуального стилю діяльності майбутнього педагога-хореографа. uk
dc.publisher Умань:Візаві uk
dc.subject Е.Жак-Далькроз uk
dc.subject творче самовираження uk
dc.title Роль стилю діяльності педагога-хореографа в контексті аналізу системи Жак-Далькроза uk
dc.type ConfThesis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account