00 DSpace/Manakin Repository

Пізнавальні психічні процеси як складова формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куценко, Сергій Володимирович
dc.date.accessioned 2013-11-16T19:33:55Z
dc.date.available 2013-11-16T19:33:55Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1612
dc.description Куценко С.В. Пізнавальні психічні процеси як складова формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії / С.В. Куценко // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2012. – Випуск 6. – С. 145-154. uk
dc.description.abstract У статті проаналізовано значення пізнавальних психічних процесів для формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії, які проявляються і розвиваються у творчій діяльності. Досліджено та розкрито особливості впливу пізнавальних психічних процесів на формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії. uk
dc.relation.ispartofseries УДК 371.134:792.8;
dc.subject творчість uk
dc.subject творчий потенціал uk
dc.subject творча діяльність uk
dc.subject пізнавальні психічні процеси uk
dc.subject відчуття uk
dc.subject мислення uk
dc.title Пізнавальні психічні процеси як складова формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу