dc.contributor.author |
Коваль, Валентина Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-18T12:07:56Z |
|
dc.date.available |
2013-11-18T12:07:56Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.citation |
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1722 |
|
dc.description.abstract |
Ураховуючи ту обставину, що формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів філологічного фаху є складним поетапним процесом науково-пізнавальної і практичної діяльності, кожен із виділених нами етапів лінгводидактичної моделі вимагає застосування різноманітних форм навчального процесу, під яким в дидактиці вищої школи розуміють види організації навчально-пізнавальної діяльності студентів. |
uk |
dc.publisher |
К.: Науковий світ |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
;Випуск 9 |
|
dc.subject |
Знання мови |
uk |
dc.subject |
Мовна компетенція |
uk |
dc.subject |
Володіння мовою |
uk |
dc.subject |
Фонетичні знання |
uk |
dc.title |
Методика формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів-словесників ВНЗ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |