Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коваль, Валентина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2013-11-18T12:07:56Z | |
dc.date.available | 2013-11-18T12:07:56Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1722 | |
dc.description.abstract | Ураховуючи ту обставину, що формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів філологічного фаху є складним поетапним процесом науково-пізнавальної і практичної діяльності, кожен із виділених нами етапів лінгводидактичної моделі вимагає застосування різноманітних форм навчального процесу, під яким в дидактиці вищої школи розуміють види організації навчально-пізнавальної діяльності студентів. | uk |
dc.publisher | К.: Науковий світ | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;Випуск 9 | |
dc.subject | Знання мови | uk |
dc.subject | Мовна компетенція | uk |
dc.subject | Володіння мовою | uk |
dc.subject | Фонетичні знання | uk |
dc.title | Методика формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів-словесників ВНЗ | uk |
dc.type | Article | uk |