Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрощук, Людмила Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2013-11-18T21:32:10Z | |
dc.date.available | 2013-11-18T21:32:10Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Андрощук Л. Педагогічні умови формування та рівні сформованості індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії / Л. Андрощук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини /[ред.кол Побірченко Н.С (гол.ред) та ін.].- Умань : ПП Жовтий О.О., 2011.- Випуск 39.- Частина 1.- 37 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1770 | |
dc.description.abstract | У статті визначено педагогічні умови формування та рівні сформованості індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії.В основу класифікації покладено фактори формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії, які залежать від характеристик індивідуальності студента та специфіки організації навчального процесу у ВНЗ | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань : ПП Жовтий О.О. | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | рівень сформованості індивідуального стилю діяльності | uk |
dc.title | Педагогічні умови формування та рівні сформованості індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії | uk |
dc.type | Article | uk |