dc.contributor.author |
Радзівіл, Тетяна Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-23T22:31:14Z |
|
dc.date.available |
2013-11-23T22:31:14Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред..) та інші]. – Умань: ПП Жовтий О. О., 2012. – Випуск 43. – Ч. 2. – 411 с. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1978 |
|
dc.description.abstract |
В статті досліджуються дидактичні принципи організації навчального процесу майбутніх вчителів початкової школи до викладання музики молодшим школярам. Стаття присвячена принциповим положенням, що є доцільними у підготовці студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів з позиції педагогічного мислення. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
ББК 74.20я5 УДК 371(06) П 86;С. 99-104 |
|
dc.subject |
дидактичні принципи |
uk |
dc.subject |
гуманістична спрямованість |
uk |
dc.subject |
професійна спрямованість |
uk |
dc.subject |
науковість |
uk |
dc.subject |
систематичність |
uk |
dc.subject |
системність |
uk |
dc.subject |
свідомість, активність й самостійність студентів |
uk |
dc.subject |
індивідуальний підхід |
uk |
dc.subject |
наочність навчання |
uk |
dc.subject |
міцність засвоєння знань, умінь, навичок |
uk |
dc.title |
Дидактичні принципи організації навчального процесу майбутніх вчителів початкової школи до викладання музики молодшим школярам |
uk |
dc.type |
Article |
uk |