Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Радзівіл, Тетяна Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2013-11-23T22:31:14Z | |
dc.date.available | 2013-11-23T22:31:14Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред..) та інші]. – Умань: ПП Жовтий О. О., 2012. – Випуск 43. – Ч. 2. – 411 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1978 | |
dc.description.abstract | В статті досліджуються дидактичні принципи організації навчального процесу майбутніх вчителів початкової школи до викладання музики молодшим школярам. Стаття присвячена принциповим положенням, що є доцільними у підготовці студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів з позиції педагогічного мислення. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | uk |
dc.relation.ispartofseries | ББК 74.20я5 УДК 371(06) П 86;С. 99-104 | |
dc.subject | дидактичні принципи | uk |
dc.subject | гуманістична спрямованість | uk |
dc.subject | професійна спрямованість | uk |
dc.subject | науковість | uk |
dc.subject | систематичність | uk |
dc.subject | системність | uk |
dc.subject | свідомість, активність й самостійність студентів | uk |
dc.subject | індивідуальний підхід | uk |
dc.subject | наочність навчання | uk |
dc.subject | міцність засвоєння знань, умінь, навичок | uk |
dc.title | Дидактичні принципи організації навчального процесу майбутніх вчителів початкової школи до викладання музики молодшим школярам | uk |
dc.type | Article | uk |