00 DSpace/Manakin Repository

Дидактичні принципи організації навчального процесу майбутніх вчителів початкової школи до викладання музики молодшим школярам

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Радзівіл, Тетяна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2013-11-23T22:31:14Z
dc.date.available 2013-11-23T22:31:14Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред..) та інші]. – Умань: ПП Жовтий О. О., 2012. – Випуск 43. – Ч. 2. – 411 с. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1978
dc.description.abstract В статті досліджуються дидактичні принципи організації навчального процесу майбутніх вчителів початкової школи до викладання музики молодшим школярам. Стаття присвячена принциповим положенням, що є доцільними у підготовці студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів з позиції педагогічного мислення. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини uk
dc.relation.ispartofseries ББК 74.20я5 УДК 371(06) П 86;С. 99-104
dc.subject дидактичні принципи uk
dc.subject гуманістична спрямованість uk
dc.subject професійна спрямованість uk
dc.subject науковість uk
dc.subject систематичність uk
dc.subject системність uk
dc.subject свідомість, активність й самостійність студентів uk
dc.subject індивідуальний підхід uk
dc.subject наочність навчання uk
dc.subject міцність засвоєння знань, умінь, навичок uk
dc.title Дидактичні принципи організації навчального процесу майбутніх вчителів початкової школи до викладання музики молодшим школярам uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу