dc.contributor.author |
Возна, Зоя Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-22T14:58:15Z |
|
dc.date.available |
2013-12-22T14:58:15Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Психолого–педагогічні проблеми сільської школи. Науковий збірник. Вип 42. Част. 1.–Умань.- 2012.–51-60. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2131 |
|
dc.description.abstract |
В статті проаналізовано теоретико – методологічні основи формування соціальної компетентності старшокласників на уроках шкільного суспільствознавства. Розроблена практична модель уроку, яка направлена на критичне осмислення соціальної інформації, вирішення пізнавальних і практичних задач, аналіз сучасних суспільних явищ і подій, освоєння типових соціальних ролей. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 372.832; |
|
dc.subject |
соціальна роль |
uk |
dc.subject |
соціальна компетентність |
uk |
dc.title |
Формування соціальної компетентності учнів на уроках курсу «Людина і світ» |
uk |
dc.type |
Article |
uk |