Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Возна, Зоя Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2013-12-22T14:58:15Z | |
dc.date.available | 2013-12-22T14:58:15Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Психолого–педагогічні проблеми сільської школи. Науковий збірник. Вип 42. Част. 1.–Умань.- 2012.–51-60. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2131 | |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано теоретико – методологічні основи формування соціальної компетентності старшокласників на уроках шкільного суспільствознавства. Розроблена практична модель уроку, яка направлена на критичне осмислення соціальної інформації, вирішення пізнавальних і практичних задач, аналіз сучасних суспільних явищ і подій, освоєння типових соціальних ролей. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 372.832; | |
dc.subject | соціальна роль | uk |
dc.subject | соціальна компетентність | uk |
dc.title | Формування соціальної компетентності учнів на уроках курсу «Людина і світ» | uk |
dc.type | Article | uk |