dc.contributor.author |
Возна, Зоя Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-22T15:09:42Z |
|
dc.date.available |
2013-12-22T15:09:42Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Вісник Житомирського державного університету. Вид-во ЖДУ ім. Франка. Житомир. – 2012.– С. 98-103. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2133 |
|
dc.description.abstract |
В статті актуалізується проблема засвоєння проектної технології як складової професійної компетентності майбутніх вчителів історії та суспільствознавства. Визначаються критерії та система завдань для визначення рівня готовності студентів до проектної діяльності. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Вид-во ЖДУ ім. Франка. Житомир |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 94(07); |
|
dc.subject |
проектна діяльність |
uk |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk |
dc.subject |
готовність до проектної діяльності |
uk |
dc.title |
Формування готовності студентів – майбутніх вчителів історії та суспільствознавства до організації проектної діяльності учнів. |
uk |
dc.type |
Article |
uk |