Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Возна, Зоя Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2013-12-22T15:09:42Z | |
dc.date.available | 2013-12-22T15:09:42Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Вісник Житомирського державного університету. Вид-во ЖДУ ім. Франка. Житомир. – 2012.– С. 98-103. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2133 | |
dc.description.abstract | В статті актуалізується проблема засвоєння проектної технології як складової професійної компетентності майбутніх вчителів історії та суспільствознавства. Визначаються критерії та система завдань для визначення рівня готовності студентів до проектної діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во ЖДУ ім. Франка. Житомир | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 94(07); | |
dc.subject | проектна діяльність | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | готовність до проектної діяльності | uk |
dc.title | Формування готовності студентів – майбутніх вчителів історії та суспільствознавства до організації проектної діяльності учнів. | uk |
dc.type | Article | uk |