DSpace Repository

Класифікація стилів діяльності вчителя хореографії в контексті аналізу підходів до вивчення стилю діяльності педагога

Show simple item record

dc.contributor.author Андрощук, Людмила Михайлівна
dc.date.accessioned 2014-09-11T18:21:51Z
dc.date.available 2014-09-11T18:21:51Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation 2. Андрощук Л.М. Класифікація стилів діяльності вчителя хореографії в контексті аналізу підходів до вивчення стилю діяльності педагога / Андрощук Л.М. // – Вісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки. – Вип. 191 : частина ІІ / редкол. : А.І. Кузмінський (гол. ред) та ін. – Черкаси : ЧНУ, 2010. – С. 7–11. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2377
dc.description.abstract У статті визначено роль стилю діяльності педагога у вихованні підростаючого покоління. Проаналізовано вимоги до особистості вчителя з позиції історичного розвитку суспільства та висвітлено думку відомих педагогів щодо вимог до особистості вчителя. Охарактеризовано різноманітні підходи щодо характеристик стилів діяльності. Класифіковано стилі діяльності вчителя хореографії в контексті аналізу підходів до вивчення стилю діяльності педагога. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Черкаси : ЧНУ uk
dc.relation.ispartofseries УДК 793.3(07)+378.14;
dc.subject стиль діяльності, індивідуальність вчителя, педагог-хореограф, індивідуальний стиль діяльності, класифікація індивідуальних стилів діяльності вчителя хореографії. uk
dc.title Класифікація стилів діяльності вчителя хореографії в контексті аналізу підходів до вивчення стилю діяльності педагога uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account