00 DSpace/Manakin Repository

Класифікація стилів діяльності вчителя хореографії в контексті аналізу підходів до вивчення стилю діяльності педагога

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрощук, Людмила Михайлівна
dc.date.accessioned 2014-09-11T18:21:51Z
dc.date.available 2014-09-11T18:21:51Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation 2. Андрощук Л.М. Класифікація стилів діяльності вчителя хореографії в контексті аналізу підходів до вивчення стилю діяльності педагога / Андрощук Л.М. // – Вісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки. – Вип. 191 : частина ІІ / редкол. : А.І. Кузмінський (гол. ред) та ін. – Черкаси : ЧНУ, 2010. – С. 7–11. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2377
dc.description.abstract У статті визначено роль стилю діяльності педагога у вихованні підростаючого покоління. Проаналізовано вимоги до особистості вчителя з позиції історичного розвитку суспільства та висвітлено думку відомих педагогів щодо вимог до особистості вчителя. Охарактеризовано різноманітні підходи щодо характеристик стилів діяльності. Класифіковано стилі діяльності вчителя хореографії в контексті аналізу підходів до вивчення стилю діяльності педагога. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Черкаси : ЧНУ uk
dc.relation.ispartofseries УДК 793.3(07)+378.14;
dc.subject стиль діяльності, індивідуальність вчителя, педагог-хореограф, індивідуальний стиль діяльності, класифікація індивідуальних стилів діяльності вчителя хореографії. uk
dc.title Класифікація стилів діяльності вчителя хореографії в контексті аналізу підходів до вивчення стилю діяльності педагога uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу