Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрощук, Людмила Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2014-09-11T18:21:51Z | |
dc.date.available | 2014-09-11T18:21:51Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | 2. Андрощук Л.М. Класифікація стилів діяльності вчителя хореографії в контексті аналізу підходів до вивчення стилю діяльності педагога / Андрощук Л.М. // – Вісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки. – Вип. 191 : частина ІІ / редкол. : А.І. Кузмінський (гол. ред) та ін. – Черкаси : ЧНУ, 2010. – С. 7–11. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2377 | |
dc.description.abstract | У статті визначено роль стилю діяльності педагога у вихованні підростаючого покоління. Проаналізовано вимоги до особистості вчителя з позиції історичного розвитку суспільства та висвітлено думку відомих педагогів щодо вимог до особистості вчителя. Охарактеризовано різноманітні підходи щодо характеристик стилів діяльності. Класифіковано стилі діяльності вчителя хореографії в контексті аналізу підходів до вивчення стилю діяльності педагога. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Черкаси : ЧНУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 793.3(07)+378.14; | |
dc.subject | стиль діяльності, індивідуальність вчителя, педагог-хореограф, індивідуальний стиль діяльності, класифікація індивідуальних стилів діяльності вчителя хореографії. | uk |
dc.title | Класифікація стилів діяльності вчителя хореографії в контексті аналізу підходів до вивчення стилю діяльності педагога | uk |
dc.type | Article | uk |