dc.contributor.author |
Андрощук, Людмила Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2014-09-11T18:21:51Z |
|
dc.date.available |
2014-09-11T18:21:51Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
2. Андрощук Л.М. Класифікація стилів діяльності вчителя хореографії в контексті аналізу підходів до вивчення стилю діяльності педагога / Андрощук Л.М. // – Вісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки. – Вип. 191 : частина ІІ / редкол. : А.І. Кузмінський (гол. ред) та ін. – Черкаси : ЧНУ, 2010. – С. 7–11. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2377 |
|
dc.description.abstract |
У статті визначено роль стилю діяльності педагога у вихованні підростаючого покоління. Проаналізовано вимоги до особистості вчителя з позиції історичного розвитку суспільства та висвітлено думку відомих педагогів щодо вимог до особистості вчителя. Охарактеризовано різноманітні підходи щодо характеристик стилів діяльності. Класифіковано стилі діяльності вчителя хореографії в контексті аналізу підходів до вивчення стилю діяльності педагога. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Черкаси : ЧНУ |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 793.3(07)+378.14; |
|
dc.subject |
стиль діяльності, індивідуальність вчителя, педагог-хореограф, індивідуальний стиль діяльності, класифікація індивідуальних стилів діяльності вчителя хореографії. |
uk |
dc.title |
Класифікація стилів діяльності вчителя хореографії в контексті аналізу підходів до вивчення стилю діяльності педагога |
uk |
dc.type |
Article |
uk |