dc.contributor.author |
Куценко, Сергій Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2014-12-06T11:07:43Z |
|
dc.date.available |
2014-12-06T11:07:43Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-06 |
|
dc.identifier.citation |
С.В. Куценко. Проблема свободи в процесі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії [Електронний ресурс] / С.В. Куценко // Матеріали VІ Міжнародної Інтернет-конференції «Людина – Культура – Мистецтво – Творча особистість», 5 – 6 лютого 2014 р. ‒ Луганськ. – Режим доступу: http://www.lgiki.com.ua/s-v-kucenko-problema-svobodi-v-procesi-formuvannya-tvorchogo-potencialu-maybutnogo-vchitelya. – Назва з екрану. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2915 |
|
dc.description.abstract |
Невід’ємною складовою сучасної хореографічної освіти є процес формування творчого педагога-хореографа, який би відрізнявся з поміж інших досконалою професійною майстерністю та високим рівнем творчого потенціалу. Запорукою успішності даного процесу є пропорційне співвідношення свободи та необхідності в навчальній та творчій діяльності. Особливістю прояву свободи в контексті педагогіки хореографічного мистецтва виступає формування внутрішньо вільної, готової до життєвого самовизначення особистості, яка характеризуватиметься високим рівнем розвитку потреби в самоактуалізації, здатністю до саморегуляції діяльності та норм поведінки, прагненням до професійного росту, відкритістю новому досвіду й спрямованістю на творчий розвиток. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
свобода |
uk |
dc.subject |
творчий потенціал |
uk |
dc.subject |
майбутній вчитель хореографії |
uk |
dc.subject |
хореографічне навчання |
uk |
dc.subject |
свобода творчості |
uk |
dc.title |
Проблема свободи в процесі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії |
uk |
dc.type |
Article |
uk |