DSpace Repository

Підготовка майбутніх учителів до музично-творчого розвитку учнів початкових класів

Show simple item record

dc.contributor.author Сирота, Зоя Миколаївна
dc.date.accessioned 2015-03-18T09:23:21Z
dc.date.available 2015-03-18T09:23:21Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation 1. Естетичне виховання в позакласній роботі Початкова школа. -1990. - №6. -С. 41-44. 2. Формування культури музичного сприймання у молодших школярів Збірник наукових праць / Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини; За ред. В.Г.Кузя. -К.: Знання. -Умань, 1999.- 104 с. - С. 186-187. 3. Педагогічне керівництво розвитком творчого мислення школярів у процесі музичного сприймання Збірник наукових праць / Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини; За ред. В.Г.Кузя. -К.: Науковий світ, 2001.- 218 с. - С. 173-177. 4. Підготовка майбутнього вчителя до музично- творчого розвитку учнів початкових класів Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Збірник наукових праць Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. Ред.кол.:Н.С.Побірченко (гол. ред.) та ін. -К.: Науковий світ, 2003. Випуск 5. - 313 с. - С. 35-39. 5. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутнього вчителя до естетичного виховання учнів у сільській школі Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Збірник наукових праць Умань. Держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. Ред.кол.: Н.С.Побірченко (гол. ред.) та інші. -К.: Науковий світ, 2004. Випуск 9. - 225 с. - С. 152-155. 6. Педагогічні ідеї М.Леонтовича в практиці музично-естетичного виховання школярів. Збірник наукових праць: Спеціальний випуск «До витоків становлення педагогічної української науки» / В.Г.Кузь. (гол.ред.) та ін. -К.: Науковий світ, 2002.- 323 с. - С. 246-248. 7. П.Демуцький – фольклорист, композитор, музичний діяч. Методи роботи з хором Рідна школа. -2000. -№2. -С. 63-64. 8. Пісенний фольклор і вокально-хорове виховання у духовному розвитку особистості молодшого школяра Вивчення рідної мови і духовний розвиток особистості молодшого школяра в оновленій національній школі. Тези доповідей міжвузівської науково-практичної конференції 26-27 березня 1992.-Умань, 1992.-170 с. -С. 118-119. 9. Творчий розвиток молодших школярів на уроках музики Сільська початкова школа: стан, проблеми, перспективи: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції/ Голов. ред. В.Г.Кузь. - К.:Знання, 1999.-104 с. - С. 28-29. 10. Теоретичні передумови музично-естетичного виховання особистості майбутнього вчителя Формування творчої особистості вчителя національної школи XXI століття: Матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 28-29 жовтня, 1999 р./ Ред. кол.: В.Г.Кузь ( голов. ред.) та інші.-К.: Наук. світ, 2000.- 87 с. - С. 186-187. 11. Творчий розвиток особистості школяра сільської школи Сільська початкова школа: проблеми, пошуки, перспективи. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / Голов. ред. В.Г.Кузь. - К.: Науковий світ, 2000.- 87 с. - С. 51-52. 12. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи з музично здібними школярами Удосконалення навчально-виховного процесу як засіб розвитку творчої особистості вчителя та учнів: століття: Матеріали доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26-27 жовтня, 2000 р./ Ред. кол.: В.Г.Кузь ( голов. ред.) та інші.-К.: Науковий світ, 2000.- 89 с. – С. 33-34. 13. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів до музично-творчого розвитку учнів початкових класів Мистецька освіта в контексті Європейської інтеграції: Теоретичні та методичні засади розвитку / Тези міжнародної наукової конференції (30 червня – 2 липня). - Київ - Суми: Сум ДПУ ім. А.С. Макаренка, 2004.-400 с. - С. 131-132. 14. Особистість і умови творчого розвитку Теоретичні та методичні засади неперервної мистецької освіти: Збірник матеріалів науково-ме-тодологічного семінару.- Чернівці: Зелена Буковина, 2005.–96 с.-С.47-48. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3068
dc.description.abstract Сирота З.М. Підготовка майбутніх учителів до музично-творчого розвитку учнів початкових класів. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Київ, 2005. У дослідженні розроблено концепцію підготовки майбутніх учителів до музично-творчого розвитку учнів, розглянуто педагогічні умови, проаналізовано ефективність їх впровадження в практику вищих навчальних закладів на основі інтегративного підходу до різних видів творчої діяльності з домінантою музичного мистецтва. На захист винесено сутність поняття «музично-творчий розвиток», педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до музично-творчого розвитку, критерії (когнітивний, сенситивний, креативний) та рівні готовності майбутніх учителів до музично-творчого розвитку учнів початкових класів. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher "АЛМІ" uk
dc.relation.ispartofseries УДК 371.134:78:37.036:373.3;
dc.subject підготовка майбутніх учителів uk
dc.subject музично-творчий розвиток молодших школярів uk
dc.subject взаємодія мистецтв uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.title Підготовка майбутніх учителів до музично-творчого розвитку учнів початкових класів uk
dc.type Synopsis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account