00 DSpace/Manakin Repository

Альтернативні ролі вчителя: в пошуках освітнього діалогу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заболотна, Оксана Адольфівна
dc.date.accessioned 2015-03-25T17:11:39Z
dc.date.available 2015-03-25T17:11:39Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.other ORCID ID 0000-0003-4901-1053
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3098
dc.description.abstract Статтю присвячено висвітленню трансформацій ролі вчителя у світлі альтернативної педагогіки. Розглянуто ідею педагогіки пригноблених, запропоновану бразильським науковцем Паулу Фрейре. Продемонстровано різні зміни в ролі вчителя: від повного нівелювання (в антипедагогіці) до ролей трансформаційного інтелектуала, який допомагає все критикувати (у критичній педагогіці), чуйного партнера-фасилітатора (у Гештальтпедагогіці), фасилітатора самореалізації дитини (в емансипаційній педагогіці), та організатора діалогічного навчання (в трансгресивній педагогіці). uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 37.011.31
dc.subject альтернативна педагогіка uk
dc.subject педагогіка пригноблених uk
dc.subject антипедагогіка uk
dc.subject критична педагогіка uk
dc.subject Гештальтпедагогіка uk
dc.subject емансипаційна педагогіка uk
dc.subject трансгресивна педагогіка uk
dc.title Альтернативні ролі вчителя: в пошуках освітнього діалогу uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу