00 DSpace/Manakin Repository

Висвітлення теоретичних засад шкільної альтернативної освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогіці: думки апологетів і критиків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Заболотна, Оксана Адольфівна
dc.date.accessioned 2015-05-07T15:17:36Z
dc.date.available 2015-05-07T15:17:36Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Заболотна О. А. Висвітлення теоретичних засад шкільної альтернативної освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогіці: думки апологетів і критиків / Оксана Заболотна // Порівняльно-педагогічні студії. – 2015. - №1. - С. 5 – 11. uk
dc.identifier.other ORCID ID 0000-0003-4901-1053
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3128
dc.description.abstract У статті здійснено огляд праць щодо теоретичних засад шкільної альтернативної освіти. Наочно продемонстровано, що хронологія праць, присвячених теоретичним засадам альтернативної освіти, розпочинається кінцем 70-х рр. XX ст., коли в європейському суспільному житті стали більш активними радикальні емансипаційні рухи. Зазначено, що активізація наукових пошуків у галузі альтернативної освіти у країнах постсоціалістичного табору спостерігається на поч. 90 рр. XX ст. Подано перелік періодичних видань, які відіграють важливу роль у популяризації теорії альтернативної освіти. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ФОП Жовтий uk
dc.relation.ispartofseries УДК 37.018
dc.subject теоретичні засади альтернативної освіти uk
dc.subject енсипаційна педагогіка uk
dc.subject трансгресивна педагогіка uk
dc.subject критична педагогіка uk
dc.subject Гештальт педагогіка uk
dc.title Висвітлення теоретичних засад шкільної альтернативної освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогіці: думки апологетів і критиків uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу