00 DSpace/Manakin Repository

Формування професійної мовно-літературної компетентності майбутніх учителів-філологів як педагогічна проблема

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барабаш, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2015-11-06T08:46:57Z
dc.date.available 2015-11-06T08:46:57Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Барабаш, І. Проблеми підготовки сучасного вчителя / Ірина Барабаш // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. ред. Н. С. Побірченко. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Ч. 1. – С. 152–158. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3376
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу змісту поняття «професійна мовно-літературна компетентність майбутніх учителів-філологів». З’ясовано та розкрито, зміст понять, «компетентність», «професійна компетентність» як особистісної якості, що об’єднує у собі знання, вміння, навички, досвід, якості, здібності. На основі аналізу досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців вдалося визначити зміст поняття «професійна мовно-літературна компетентність». uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Умань: ФОП Жовтий О. О. uk
dc.relation.ispartofseries УДК 371.134:811
dc.subject професійна мовно-літературна компетентність uk
dc.subject професійна компетентність
dc.subject майбутній вчитель-філолог
dc.subject професійний розвиток
dc.subject професійна мобільність фахівця
dc.subject педагогічні цілі
dc.subject професійне зростання
dc.subject вища професійна освіта
dc.subject вміння та навички
dc.title Формування професійної мовно-літературної компетентності майбутніх учителів-філологів як педагогічна проблема uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу