dc.contributor.author |
Барабаш, Ірина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2015-11-06T09:21:45Z |
|
dc.date.available |
2015-11-06T09:21:45Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Барабаш, І. Проблеми підготовки сучасного вчителя / Ірина Барабаш // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. ред. Н. С. Побірченко. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Ч. 1. – С. 135–140. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3382 |
|
dc.description.abstract |
У статті актуалізовано проблему формування компетентного фахівця у галузі філологічної освіти. Проаналізовано наукові теоретичні підходи до визначення поняття «професійна підготовка». При формуванні професійної компетентності вчителя української мовиі літератури важлива роль належить педагогічній практиці, під час проходження якої студенти освоюють практичну педагогічну діяльність з елементами науково-дослідної діяльності. Педагогічну практику студентів-філологів автором розглянуто як засіб професійної підготовки та оволодіння професійною діяльністю. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Умань: ФОП Жовтий О. О. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 378.147.88+811(07) |
|
dc.subject |
професійна підготовка |
uk |
dc.subject |
педагогічна практика |
|
dc.subject |
вищі педагогічні навчальні заклади |
|
dc.subject |
професійна компетентність |
|
dc.subject |
кваліфікований фахівець |
|
dc.subject |
система освіти |
|
dc.subject |
підготовка фахівця |
|
dc.subject |
професійно компетентний педагог |
|
dc.subject |
навчально-виховний процесс |
|
dc.subject |
професійної діяльності |
|
dc.title |
Формування професійної компетентності студентів-філологів у процесі проходження педагогічної практики (теоретичний аспект) |
uk |
dc.type |
Article |
uk |