00 DSpace/Manakin Repository

Формування професійної компетентності студентів-філологів у процесі проходження педагогічної практики (теоретичний аспект)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барабаш, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2015-11-06T09:21:45Z
dc.date.available 2015-11-06T09:21:45Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Барабаш, І. Проблеми підготовки сучасного вчителя / Ірина Барабаш // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. ред. Н. С. Побірченко. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. – Ч. 1. – С. 135–140. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3382
dc.description.abstract У статті актуалізовано проблему формування компетентного фахівця у галузі філологічної освіти. Проаналізовано наукові теоретичні підходи до визначення поняття «професійна підготовка». При формуванні професійної компетентності вчителя української мовиі літератури важлива роль належить педагогічній практиці, під час проходження якої студенти освоюють практичну педагогічну діяльність з елементами науково-дослідної діяльності. Педагогічну практику студентів-філологів автором розглянуто як засіб професійної підготовки та оволодіння професійною діяльністю. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Умань: ФОП Жовтий О. О. uk
dc.relation.ispartofseries УДК 378.147.88+811(07)
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject педагогічна практика
dc.subject вищі педагогічні навчальні заклади
dc.subject професійна компетентність
dc.subject кваліфікований фахівець
dc.subject система освіти
dc.subject підготовка фахівця
dc.subject професійно компетентний педагог
dc.subject навчально-виховний процесс
dc.subject професійної діяльності
dc.title Формування професійної компетентності студентів-філологів у процесі проходження педагогічної практики (теоретичний аспект) uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу