Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Барабаш, Ірина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2015-11-06T09:46:11Z | |
dc.date.available | 2015-11-06T09:46:11Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Барабаш, І. В. Педагогічна практика як форма професійного навчання майбутніх учителів-філологів / І. В. Барабаш // Сучасна освіта: методологія, теорія, практика : матеріали III Міжнародної науково-практичної конф. , 24 квітня 2015 р. – К.: НТУУ «КПІ», 2015. – С. 7–9. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3385 | |
dc.description.abstract | Cучасна вища школа зорієнтована на якісну підготовку фахівця, який відповідає змінам, що відбуваються на ринку праці. У зв’язку з цим гостро постає проблема підготовки професійно компетентних педагогів, формування яких відбувається протягом усього навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі і, насамперед, у процесі педагогічної практики. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | К.: НТУУ "КПІ" | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371. 134+811.161.2(07) | |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | підготовку фахівця | |
dc.subject | педагогічна практика | |
dc.subject | професійна компетентність | |
dc.subject | кваліфікований фахівець | |
dc.subject | ринок праці | |
dc.subject | навчально-виховний процес | |
dc.subject | вищий навчальний заклад | |
dc.subject | розвивальна мета | |
dc.subject | професійні знання | |
dc.title | Педагогічна практика як форма професійного навчання майбутніх учителів-філологів | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |