dc.contributor.author |
Барабаш, Ірина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2015-11-06T09:46:11Z |
|
dc.date.available |
2015-11-06T09:46:11Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Барабаш, І. В. Педагогічна практика як форма професійного навчання майбутніх учителів-філологів / І. В. Барабаш // Сучасна освіта: методологія, теорія, практика : матеріали III Міжнародної науково-практичної конф. , 24 квітня 2015 р. – К.: НТУУ «КПІ», 2015. – С. 7–9. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3385 |
|
dc.description.abstract |
Cучасна вища школа зорієнтована на якісну підготовку фахівця, який відповідає змінам, що відбуваються на ринку праці. У зв’язку з цим гостро постає проблема підготовки професійно компетентних педагогів, формування яких відбувається протягом усього навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі і, насамперед, у процесі педагогічної практики. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
К.: НТУУ "КПІ" |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 371. 134+811.161.2(07) |
|
dc.subject |
професійна підготовка |
uk |
dc.subject |
підготовку фахівця |
|
dc.subject |
педагогічна практика |
|
dc.subject |
професійна компетентність |
|
dc.subject |
кваліфікований фахівець |
|
dc.subject |
ринок праці |
|
dc.subject |
навчально-виховний процес |
|
dc.subject |
вищий навчальний заклад |
|
dc.subject |
розвивальна мета |
|
dc.subject |
професійні знання |
|
dc.title |
Педагогічна практика як форма професійного навчання майбутніх учителів-філологів |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |