dc.contributor.author |
Григоренко, Тетяна Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2015-11-09T13:16:25Z |
|
dc.date.available |
2015-11-09T13:16:25Z |
|
dc.date.issued |
2015-10-01 |
|
dc.identifier.citation |
Григоренко Т. В. Educational and communicative environment as a factor of training future philology teachers=Освітньо-комунікативне середовище як чинник підготовки майбутніх вчителів-філологів / T. Grygorenko // The Advanced Science Journal. - 2015. - Is. 5. - Pp. 107-111. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3473 |
|
dc.description.abstract |
У статті висвітлено поняттєвий зміст освітньо-комунікативного середовища, обґрунтовано сутність понять середовище, освітнє середовище, освітньо-комунікативне середовище в аспекті підготовки майбутніх вчителів-філологів та окреслено завдання, проблематику в сучасній університетській освіті. Ми визначаємо освітньо-комунікативне середовище вищого навчального закладу як багатогранне та поліфункціональне утворення, що існує й розвивається в реальному часі й просторі, підлягає коригуванню, управлінню, координації й через яке здійснюється педагогічний вплив зовнішніх об’єктивних і суб’єктивних факторів на суб’єкти навчально процесу і на процес становлення, розвитку та самореалізації особистості студента. У дослідженні з’ясовано, що інтерес до феномену середовища сьогодні багато в чому пояснюється зміною людини навколишнього середовища і розробкою систем особистісно- орієнтованої освіти. |
uk |
dc.language.iso |
en |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
371.134:811(07); |
|
dc.subject |
середовище |
uk |
dc.subject |
освітнє середовище |
uk |
dc.subject |
освітньо-комунікативне середовище |
uk |
dc.subject |
управлінський компонент |
uk |
dc.subject |
модель побудови |
uk |
dc.subject |
особистісний потенціал індивіда |
uk |
dc.subject |
проектування навчально-виховного процесу |
uk |
dc.subject |
освіта |
uk |
dc.subject |
компетентнісна модель професійної освіти |
uk |
dc.subject |
особистісно-орієнтована освіта |
uk |
dc.title |
Educational and communicative environment as a factor of training future philology teachers |
uk |
dc.title.alternative |
Освітньо-комунікативне середовище як чинник підготовки майбутніх вчителів-філологів |
uk |
dc.type |
Article |
uk |