dc.contributor.author |
Семенов, Андрій Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2015-11-18T11:46:26Z |
|
dc.date.available |
2015-11-18T11:46:26Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3725 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто нові підходи до виховання лідерських якостей у молодших школярів засобами рухливих ігор. Визначено групу теорій лідерства, яка найбільш повно відповідає основним принципам педагогіки співробітництва. Окреслено коло основних ідей і принципів, на яких ґрунтується особистісно орієнтоване виховання лідерів. У структурі лідерських якостей дітей молодшого шкільного віку виокремлено взаємопов’язані критерії вихованості лідерських якостей. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 37.035.91+794.088.6; |
|
dc.subject |
лідер ідея |
uk |
dc.subject |
гра |
uk |
dc.subject |
виховання |
uk |
dc.subject |
принцип |
uk |
dc.subject |
ідея |
uk |
dc.title |
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ З ВИХОВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ РУХЛИВИХ ІГОР |
uk |
dc.type |
Article |
uk |