00 DSpace/Manakin Repository

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ З ВИХОВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ РУХЛИВИХ ІГОР

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семенов, Андрій Анатолійович
dc.date.accessioned 2015-11-18T11:46:26Z
dc.date.available 2015-11-18T11:46:26Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3725
dc.description.abstract У статті розглянуто нові підходи до виховання лідерських якостей у молодших школярів засобами рухливих ігор. Визначено групу теорій лідерства, яка найбільш повно відповідає основним принципам педагогіки співробітництва. Окреслено коло основних ідей і принципів, на яких ґрунтується особистісно орієнтоване виховання лідерів. У структурі лідерських якостей дітей молодшого шкільного віку виокремлено взаємопов’язані критерії вихованості лідерських якостей. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 37.035.91+794.088.6;
dc.subject лідер ідея uk
dc.subject гра uk
dc.subject виховання uk
dc.subject принцип uk
dc.subject ідея uk
dc.title ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ З ВИХОВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ РУХЛИВИХ ІГОР uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу