dc.description.abstract |
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 – теорія і методика виховання. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, 2014.
У дисертації досліджено проблему виховання лідерських якостей у молодших школярів засобами рухливих ігор. Визначено педагогічні умови виховання лідерських якостей у молодших школярів засобами рухливих ігор, якими є оптимізація взаємодії сім’ї та школи у вихованні лідерських якостей; підготовка вчителів початкової школи до виховання лідерських якостей у процесі організації рухливих ігор; удосконалення змісту рухливих ігор.
Уточнено сутність понять “лідер” та “лідерство” і визначено змістове наповнення поняття “виховання лідерських якостей у молодших школярів засобами рухливих ігор”. Виокремлено критерії та відповідні їм показники вихованості лідерських якостей у молодших школярів, а також рівні вихованості лідерських якостей у молодших школярів – високий, задовільний, низький.
Теоретично обґрунтовано, побудовано та експериментально перевірено педагогічну модель виховання лідерських якостей у молодших школярів засобами рухливих ігор, яка складається з мети, завдань, педагогічних умов, суб’єктів виховної діяльності, етапів (інформаційно-збагачувальний, формувальний і рефлексивно-діяльнісний), форм та методів роботи, критеріїв, показників та рівнів вихованості лідерських якостей, результату. |
uk |