Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Семенов, Андрій Анатолійович | |
dc.date.accessioned | 2015-11-25T09:34:26Z | |
dc.date.available | 2015-11-25T09:34:26Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3907 | |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 – теорія і методика виховання. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, 2014. У дисертації досліджено проблему виховання лідерських якостей у молодших школярів засобами рухливих ігор. Визначено педагогічні умови виховання лідерських якостей у молодших школярів засобами рухливих ігор, якими є оптимізація взаємодії сім’ї та школи у вихованні лідерських якостей; підготовка вчителів початкової школи до виховання лідерських якостей у процесі організації рухливих ігор; удосконалення змісту рухливих ігор. Уточнено сутність понять “лідер” та “лідерство” і визначено змістове наповнення поняття “виховання лідерських якостей у молодших школярів засобами рухливих ігор”. Виокремлено критерії та відповідні їм показники вихованості лідерських якостей у молодших школярів, а також рівні вихованості лідерських якостей у молодших школярів – високий, задовільний, низький. Теоретично обґрунтовано, побудовано та експериментально перевірено педагогічну модель виховання лідерських якостей у молодших школярів засобами рухливих ігор, яка складається з мети, завдань, педагогічних умов, суб’єктів виховної діяльності, етапів (інформаційно-збагачувальний, формувальний і рефлексивно-діяльнісний), форм та методів роботи, критеріїв, показників та рівнів вихованості лідерських якостей, результату. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.035.91; | |
dc.subject | виховання | uk |
dc.subject | лідерські якості | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | рухливі ігри | uk |
dc.title | ВИХОВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ РУХЛИВИХ ІГОР | uk |
dc.type | Synopsis | uk |