Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нагайчук, Олена Валеріївна | |
dc.date.accessioned | 2015-11-27T10:22:28Z | |
dc.date.available | 2015-11-27T10:22:28Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / МОН України, УДПУ ім. Павла Тичини; гол. ред. Побірченко Н.С. – К.: Міленіум, 2004. – Вип.7. – С.112-120. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3963 | |
dc.description.abstract | Данная статья посвящается анализу понятия интеллектуального развития молодежи, как одной из фундаментальных проблем современной психологии и педагогики. Автором доводиться, что трудовое обучение и проэктно-технологическая деятельность наилучшим образом способствует интеллектуальному развитию школьников. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | К.: Міленіум | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 6 (07); | |
dc.subject | інтелектуальний розвиток | uk |
dc.subject | проектно-технологічна діяльність | uk |
dc.subject | трудове навчання | uk |
dc.subject | учень | uk |
dc.title | Зміст та особливості інтелектуального розвитку учнів на уроках трудового навчання | uk |
dc.type | Article | uk |