dc.contributor.author |
Збожимська, Надія Григорівна |
|
dc.date.accessioned |
2015-11-28T21:25:11Z |
|
dc.date.available |
2015-11-28T21:25:11Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
У статті розглядається художньо-інтерпретаційна діяльність як освітня технологія на заняттях з основного музичного інструменту, обґрунтовується її роль у становленні майбутнього вчителя музичного мистецтва. Автор розглядає три етапи художньо-інтерпретаційної взаємодії: граматична та психологічна інтерпретація тексту; історична інтерпретація тексту; побудова теоретичної моделі тексту та створення виконавської концепції твору. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4012 |
|
dc.description.abstract |
статті розглядається художньо-інтерпретаційна діяльність як
освітня технологія на заняттях з основного музичного інструменту,
обґрунтовується її роль у становленні майбутнього вчителя музичного
мистецтва. Автор розглядає три етапи художньо-інтерпретаційної
взаємодії: граматична та психологічна інтерпретація тексту;
історична інтерпретація тексту; побудова теоретичної моделі тексту
та створення виконавської концепції твору. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ФОП Жовтий О.О. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.013+155.334+370.0+121.686 |
|
dc.subject |
художня інтерпретація музичного твору |
uk |
dc.subject |
діалог |
|
dc.subject |
взаємодія |
|
dc.subject |
освітня технологія |
|
dc.title |
ХУДОЖНЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЯ МУЗИЧНОГО ТВОРУ ЯК ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ОСНОВНОГО МУЗИЧНОГО ІНСТРУМЕНТУ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |