dc.contributor.author |
Ткачук, Лариса Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2015-11-30T06:36:10Z |
|
dc.date.available |
2015-11-30T06:36:10Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-30 |
|
dc.identifier.citation |
Ткачук Л. В. Ґенеза теорії педагогічного стимулювання в
філософсько-педагогічної думки / Л. В. Ткачук // Педагогічний альманах:
В. В. Кузьменко(голова) та ін. – Херсон: КВНЗ «Херсонська академія
неперервної освіти», 2015. – Випуск 27. – С.304-310 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4078 |
|
dc.description.abstract |
У статті прослідковано ґенезу теорії педагогічного стимулювання в історії вітчизняної філософсько-педагогічної думки. У становленні теорії педагогічного стимулювання виділено два основних періоди – період панування авторитарної педагогіки і авторитарних стосунків в освітній системі (з найдавніших часів до 80 рр. ХХ століття) і період переходу до гуманної педагогіки – педагогіки підтримки (остання чверть ХХ століття – початок третього тисячоліття). Відзначається, що необхідним і важливим джерелом для становлення теорії педагогічного стимулювання є наукові розробки педагогів, що представляють різноманітні новаторські напрями розвитку гуманістичної освітньої парадигми. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 37(477)(09) |
|
dc.subject |
ґенеза, педагогічне стимулювання, вітчизняна філософсько-педагогічна думка, гумання педагогіка, освітя парадигма, ситуація успіху,педагогіка підтримки, авторитарна педагогіка, педагогічна теорія, педагогіка успіху |
uk |
dc.title |
Генеза теорії педагогічного стимулювання в історії вітчизняної філософсько-педагогічної думки |
uk |
dc.type |
Article |
uk |