DSpace Repository

Генеза теорії педагогічного стимулювання в історії вітчизняної філософсько-педагогічної думки

Show simple item record

dc.contributor.author Ткачук, Лариса Василівна
dc.date.accessioned 2015-11-30T06:36:10Z
dc.date.available 2015-11-30T06:36:10Z
dc.date.issued 2015-11-30
dc.identifier.citation Ткачук Л. В. Ґенеза теорії педагогічного стимулювання в філософсько-педагогічної думки / Л. В. Ткачук // Педагогічний альманах: В. В. Кузьменко(голова) та ін. – Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. – Випуск 27. – С.304-310
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4078
dc.description.abstract У статті прослідковано ґенезу теорії педагогічного стимулювання в історії вітчизняної філософсько-педагогічної думки. У становленні теорії педагогічного стимулювання виділено два основних періоди – період панування авторитарної педагогіки і авторитарних стосунків в освітній системі (з найдавніших часів до 80 рр. ХХ століття) і період переходу до гуманної педагогіки – педагогіки підтримки (остання чверть ХХ століття – початок третього тисячоліття). Відзначається, що необхідним і важливим джерелом для становлення теорії педагогічного стимулювання є наукові розробки педагогів, що представляють різноманітні новаторські напрями розвитку гуманістичної освітньої парадигми. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 37(477)(09)
dc.subject ґенеза, педагогічне стимулювання, вітчизняна філософсько-педагогічна думка, гумання педагогіка, освітя парадигма, ситуація успіху,педагогіка підтримки, авторитарна педагогіка, педагогічна теорія, педагогіка успіху uk
dc.title Генеза теорії педагогічного стимулювання в історії вітчизняної філософсько-педагогічної думки uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account