DSpace Repository

Упровадження комп'ютерних технологій у процесі наочно-модельного навчання хімії

Show simple item record

dc.contributor.author Скоморох, Леся Михайлівна
dc.date.accessioned 2015-11-30T08:43:58Z
dc.date.available 2015-11-30T08:43:58Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Скоморох Л.М. Упровадження комп'ютерних технологій у процесі наочно-модельного навчання хімії // Наукові записки екологічної лабораторії УДПУ uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4092
dc.description.abstract У наш час в психолого-педагогічній та методичній літературі зазначається різноманітність трактувань наочного навчання, видів наочності, класифікацій засобів наочності. У науковій літературі і шкільній практиці термін «наочність» вживається, в основному, у трьох сенсах. По-перше, як певний об’єкт (засіб наочності), по-друге, деяка властивість (наочність реальних предметів, явищ, мислення), по-третє, певна діяльність людини (сприйняття засобів наочності, їх використання) uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ВПЦ "Візаві" uk
dc.relation.ispartofseries УДК / ББК;57.574 / 28.081я43
dc.subject наочність uk
dc.subject діяльність uk
dc.title Упровадження комп'ютерних технологій у процесі наочно-модельного навчання хімії uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account